VIKŠRINIS EKSKAVATORIUS „HYUNDAI HX210AL“ ir „HYUNDAI HX210ANL“
VIKŠRINIS EKSKAVATORIUS „HYUNDAI HX210AL“ ir „HYUNDAI HX210ANL“
Techninė informacija
Informacija apie gaminį
HX210AL ir HX210ANL turi naują sistemą EPFC (Electronic Pump Flow Control – elektroninis siurblio srauto valdymas), o tai reiškia 24 % kasdienį degalų sutaupymą, palyginti su IV etapo modeliu, veikiančiu P režimu. Kelios kitos priemonės, pavyzdžiui, automatinio variklio išjungimo funkcija, ekonomiškas kėlimo režimas, padeda pagerinti sunkiai atliekamų darbų našumą.
- V etapo variklio platforma. Be EGR
- Atvira kabinos durelių konstrukcija pagerina matomumą ir patekimą
- Sistema EPFC (Electronic Positive Flow Control – elektroninis pozityvus srauto valdymas) didina valdymo tikslumą ir mažina degalų sąnaudas
V etapo variklis – be EGR
Naujasis „Cummins“ variklis B4.5, kurio didžiausias sukimo monetas 780 Nm (31 % didesnis nei pirmtako), tiekia daugiau galios ir veikia efektyviau.
„Hi-MATE“
Kad būtų maksimaliai patogu ir saugu, visuose „Hyundai“ vikšriniuose ekskavatoriuose įrengta tik „Hyundai“ turima technikos parko nuotolinio valdymo sistema „Hi-MATE“, kurioje, siekiant užtikrinti aukščiausią techninės priežiūros ir pagalbos lygį, naudojama mobiliųjų duomenų technologija. Ši sistema palengvina mašinos našumo vertinimą, techninės priežiūros užduočių planavimą ir reikiamų išlaidų taupymo priemonių nustatymą. Be to, ji turi geografinio ribojimo priemones, kurios mašinas saugo nuo vagysčių ir neleistino naudojimo.