KRAUTUVAS „HYUNDAI HL930A“
KRAUTUVAS „HYUNDAI HL930A“
Techninė informacija
HL930A su 4 cilindrų „Cummins“ varikliu B4.5 (133 AG/ 633 Nm) yra pasiruošęs atlikti sunkius darbus ten, kur dideli kompaktiškieji ratiniai krautuvai pasiekia savo ribas. Nors konstrukcija ir išorinė išvaizda panašios į pirmtako, jis turi šiuolaikišką HL900A kabiną ir su HL900A serija pristatytas naujas novatoriškas priemones.
- V etapo variklis – be EGR
- Didesnio pripildymo koeficiento kaušas, kuriam būdingas mažesnis išsibarstymas (papildoma įranga)
- Didelė, tyli ir patogi kabina
Parsisiųskite brošiūrą → KRAUTUVAS „HYUNDAI HL930A“
V etapo variklis – be EGR
Kaip visos A serijos mašinos, HL930A turi „viskas viename“ tipo išmetamųjų dujų baigiamojo apdorojimo sistemą, kuri sumažina išmetamųjų teršalų kiekį ir eksploatacines išlaidas, padidina patikimumą ir supaprastina techninę priežiūrą.
Jums sukurta kabina
HL930A kabina sukurta kaip produktyvumą skatinanti įtampos nekelianti darbinė aplinka, kuri idealiai tinka kiekvienam operatoriui. Smagioje erdvioje kabinoje įdiegta šiuolaikiška triukšmo ir vibracijos mažinimo technologija. HL930A taip pat galima papildomai įrengti elektrinę vairalazdę.
Pažangus aplinkinio vaizdo stebėjimas
Papildoma pažangaus aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema (Advanced Around View Monitoring – AAVM) šalia esančią darbinę aplinką leidžia apžvelgti 360° kampu ir taip išvengti nelaimingų atsitikimų. Ji apima ir sumanaus judančių objektų aptikimo technologiją (Intelligent Moving Object Detection – IMOD), kuri pajunta, kai prie mašinos penkių metrų atstumu priartėja žmonės ar daiktai, ir apie tai įspėja.
Itin tiksli suminio automatinio arba rankinio svėrimo sistema
Itin tiksli suminio automatinio arba rankinio svėrimo sistema bet kokioje aplinkoje padeda efektyviai valdyti gamybą. Siekiant maksimalaus tikslumo, ekrane rodomos svėrimo klaidų piktogramos ir dviejų spalvų svorio vertės indikatorius.
Z strypas
Standartiškai ratiniame krautuve HL930A įrengiama jungtis su Z strypu. TM versijoje HL930ATM yra lygiagretusis kėlimo rėmas, leidžiantis kelti krovinius lygiagrečiai ir pasižymintis didesne išvertimo jėga.