Gal jau laikas atnaujinti savo darbo vietą? Nauja HYUNDAI šakinių krautuvų linija

Visą darbo dieną praleidžiate nepatogioje, ankštoje kabinoje su prastai organizuota valdymo sistema? Pats laikas atnaujinti savo darbo vietą. Naujieji Hyundai 120, 130, 160D-9V ir 160D-9LV krautuvai yra tylesni ir patogesni, lengvai valdomi pirštų galiukais, kad būtų visiškai išvengtumėte bereikalingo streso. Be to, naujasis dizainas užtikrina geresnį matomumą ir apima daug papildomų saugos funkcijų, taip užtikrinant produktyvų, saugų ir ramų darbą.

HYUNDAI 120/130/160D-9V/160D-9LV

DIDESNIS PRODUKTYVUMAS

Įsiklausę į klientų pastabas, sukūrėme visiškai naujos kartos kabiną. Ši papildoma įžvalga leido mums patobulinti operatoriaus komfortą bei valdymą, kad būtų galima produktyviau dirbti bet kokioje aplinkoje. Daugiafunkcinis ekranas akimirksniu informuoja operatorių apie šakinio krautuvo našumą ir išorines kliūtis.

Tylesnis

Ženkliai sumažinome triukšmą kabinoje, optimizavę variklio našumą, sumažinant aušinimo ventiliatoriaus apsukas ir pertvarkant kabinos konstrukciją.

Lengvai valdomas vairas

Sunkaus valdymo problema buvo gerokai patobulinta naudojant naują vairo konstrukcija. Sumažinus vairo skersmenį iki 35 mm, dabar jį galima reguliuoti į viršų ir į apačią 85 mm, o į priekį ir į priekį atgal 36 laipsnių kampu.

Skaitmeninis ekranai

Daugiafunkcinis skaitmeninių ekranų klasteris pateikia svarbiausią informaciją spalvotai. Jame įdiegtos įvairios funkcijos, pvz. funkcijų nustatymų ir gedimų pagrindinių dalių diagnostika.

Pneumatinė pakaba ir pasukama sėdynė

Optimalus važiavimo komfortas buvo pasiektas naudojant papildomą pneumatinę pakabą ir pasukamą sėdynę. Tai taip pat pagerina važiavimą atbuline eiga bei palengvina įlipimą ir išlipimą, nes sėdynę galima pasukti 20 laipsnių kampu į dešinę ir 10 laipsnių į kairę.

Oro kondicionavimas

Ilgas valandas dirbti šakinio krautuvo kabinoje nėra paprasta. Mes pasirūpinome, kad viso darbo metu kvėpuotumėte gaiviu, šviežiu ir grynu oru, kuris paduodamas net keturiomis kryptimis oro kondicionieriumi.

Geresnis matomumas

Operatoriaus matomumas pagerintas naudojant lenktą priekinį stiklą, kuris neiškraipo vaizdo, o reguliuojami skydeliai padeda apsisaugoti nuo ryškios saulės.

PADIDINKITE SAVO EFEKTYVUMĄ

Su nauju patikimu V pakopos varikliu ir patobulinta transmisija bei daugybe naujų funkcijų ir technologijų naujieji Hyundai Construction Equipment sunkiasvoriai krautuvai yra gerokai ekonomiškesni, palyginti su ankstesniais mūsų modeliais. Ženkliai padidintas degalų naudojimo efektyvumas naudojant optimizuotą variklį, pašalinant EGR sistemą ir naudojant apkrovos kintamo darbinio tūrio siurblį ir Load Sensing MCV.

DIRBKITE SAUGIAI

Hyundai požiūris į saugą neapsiriboja vien norminių standartų laikymusi. Mes teikiame pirmenybę saugai, todėl bendradarbiaujame su klientais, kad nuolat tobulintume apsaugą. 3 pakopų TS stiebas suteikia platesnį darbinį vaizdą. Sumažinome aklųjų zonų skaičių regėjimo lauke papildoma galinio vaizdo kamera bei padidindami stiklo plotą. Didelis šoninis šildomas veidrodis įrengtas ant priekinio rato sparno, kad būtų užtikrintas platesnis galinis vaizdas.

PAPRASTESNĖ TECHNINĖ PRIEŽIŪRA

  • Hi MATE nuotolinio valdymo sistema
  • ECD (variklio jungiamoji diagnostika)
  • Mobilioji parko programėlė
  • Lengvai pasiekiama pakreipiama kabina
  • Ilgesnio veikimo degalų filtras
  • Įprastinė techninė priežiūra ant žemės
  • Bepakopis kompresorius
  • Automatinis DPF ir SCR regeneravimas

„Hyundai“ prie savo produktų grupės prideda šarnyrinius savivarčius

„Hyundai Construction Equipment“ pristatė du šarnyrinius savivarčių modelius savo sparčiai besiplečiančiai sunkiosios statybos ir žemės kasimo įrangos linijai. HA30A ir HA45A vardinė naudingoji apkrova yra atitinkamai 28 tonos ir 41 tona, todėl idealiai tinka didesniems Hyundai vikšriniams ekskavatoriams ir ratiniams krautuvams.

Funkcijos apima:

  • Vienodas svorio paskirstymas su nuožulniu galiniu važiuoklės rėmu užtikrina stabilumą, nes daugiau apkrovos paskirstomos mašinos centre, todėl svorio centras yra žemas.
  • Galinės ašies vežimėlis užtikrina aukščiausią kontaktą su žeme ir geriausią savo klasėje sukibimą.
  • Dėl naujoviškos transmisijos koncepcijos priekinės važiuoklės rėmas yra trumpesnis.
  • Arti priekinės ašies sumontuotas šarnyrinės jungties posūkio žiedas užtikrina vienodą apkrovos paskirstymą priekyje ir gale bei skersai priekinės ašies vairavimo metu.
  • Erdvi operatoriaus kabina, lengvai pasiekiama iš mašinos priekio.

Patikrinta pavara

„Hyundai“ naudojo galingus „EU Stage V“ reikalavimus atitinkančius „Scania“ dyzelinius variklius, kad galėtų varyti abu sunkvežimius. HA30A naudoja penkių cilindrų, 9,3 l, DC9 dyzelinį variklį su turbokompresoriumi, išvystantį 375 AG (276 kW) ir 1 876 Nm sukimo momentą. Didesniame HA45A yra šešių cilindrų, 12,7 litro DC13 dyzelinis variklis, išvystantis maksimalią 500 AG (368 kW) galią ir 2 476 Nm sukimo momentą.

Patogumas ir apsauga

Erdviausia ROPS/FOPS kabina pasižymi ergonomišku valdymo mygtuku išdėstymu, kurį lengva pasiekti iš aukštos kokybės pneumatinės pakabos operatoriaus sėdynės. Į specifikaciją įeina su MP3 ir Bluetooth suderinamas radijas, USB įkroviklis, universalūs saugos turėklai ir kojų atrama. Aplink kabinos vidų yra daug saugyklos vietos, kurioje galima pasirinkti vėsinimo / karšto vandens dėžę ir 12 V maitinimo lizdus operatoriaus telefonams ir kitiems priedams. Visiška kabinos klimato kontrolė yra standartinė abiejuose modeliuose, o vidinis garso lygis yra tik 72 dB(A), kad būtų užtikrintas maksimalus komfortas visą darbo dieną.

Specifikacijos:

Modelis: HA30A
Kėbulo tūris (be/su bagažine): 16.8m3/17.8m3
Naudinga apkrova: 28 t
Variklis: Scania DC9 Stage V
Galia: 375hp (276kW)
Naudinga apkrova: 1,876 Nm

Model: HA45A
Kėbulo tūris (be/su bagažine): 24.4m3/26.0m3
Naudinga apkrova: 41 t
Variklis: Scania DC13 Stage V
Galia: 500hp (368kW)
Naudinga apkrova: 2,476 Nm

„Hyundai CEE“: gerokai pranoksta pirminius lūkesčius

Dr. Hubertus Münster, HCEE pardavimų ir rinkodaros direktorius, analizuoja rinkos raidą 2021 m. ir nurodo numatomą statybinės įrangos verslo dinamiką 2022 m.

2021 metai Grupei buvo kupini iššūkių. Nuolatinis gausus užsakymų priėmimas pastūmėjo HCEE į priekį. Iki vasaros pabaigos nebuvo tiekimo kliūčių, todėl V etapo reikalavimus atitinkančių A serijos ratinių ekskavatorių, ilgai lauktų rinkoje, pristatymas šiek tiek atidėtas. Nepaisant to, metų rezultatas Europoje bus gerokai didesnis nei 2020 m. ir gerokai viršys pradinius 2021 m. lūkesčius. Taip yra todėl, kad daugelyje Europos regionų atsigavimas buvo greitesnis ir stipresnis nei tikėtasi. JK pasirodė labai gerai dėl palyginti ankstyvos Didžiosios Britanijos vakcinacijos kampanijos sėkmės, galutinio aiškumo dėl „Brexit“ ir palankių valiutų kursų pokyčių. Italijos rinka taip pat užfiksavo labai stiprų augimą, palyginti su praėjusiais metais.

Mūsų nuomone, Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos rinkos vystėsi minimaliai, o tai yra dėl to, kad nuosmukis praėjusiais metais buvo daug nuosaikesnis nei tokiose rinkose kaip, pavyzdžiui, JK ir Italija, kurios dabar išgyvena spartų augimą. Prekiautojų tinklas Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje šiuo metu nesikeičia.

Dabar, kai beveik visas statybinės įrangos asortimentas buvo pakeistas į V etapo variklius ir įdiegta daug elektroninių funkcijų, ateinančiais mėnesiais sutelksime dėmesį į dar didesnį prekės ženklo pripažinimą, įgyvendindami daugybę projektų. Šios priemonės apima, pavyzdžiui, pagrindinių sąskaitų verslo įkūrimą visoje Europoje ir mūsų bendravimo internetu pertvarkymą. Mes specialiai patenkiname savo Europos klientų poreikius su tokiais produktais kaip visiškai naujas HW170A-CR (CR = Compact Radius) ratinis ekskavatorius.

„Hyundai“ + „Doosan“ = „Hyundai Genuine“

„Hyundai Heavy Industries Group“ 2021 m. rugpjūtį įsigijus „Doosan Infracore“ buvo įsteigta tarpinė kontroliuojančioji bendrovė „Hyundai Genuine“. Nuo tada „Doosan Infracore“ buvo pervadintas į „Hyundai-Doosan Infracore“. „Hyundai Construction Equipment“ ir „Hyundai-Doosan Infracore“ ir toliau veiks pagal savo valdymo sistemas ir konkuruos kaip giminingos įmonės pasaulinėje įrangos rinkoje.

„Hyundai Genuine“ teiks paramą abiem verslo vienetams, tuo pačiu maksimaliai didindama tarpusavio bendradarbiavimą:

  • „Hyundai Construction Equipment“ ir „Hyundai-Doosan Infracore“ konkuruos pasaulinėje įrangos rinkoje;
  • Technologinis bendradarbiavimas prasidės nuo bendros integruotų ekskavatorių ir ratinių krautuvų platformų kūrimo;
  • Vystomas statybinės technikos vandeniliu varomų variklių planas;
  • Derinami moksliniai tyrimai ir tolimesnis vystymas siekiant paskatinti technologijų plėtrą;
  • Planuojamos tolimesnės investicijos į bendrą verslo pradžią, automatizavimą ir elektrifikavimą.

Kartu stipresni

„Hyundai Genuine“ siekia patekti į penkių didžiausi pasaulyje statybinės įrangos gamintojų sąrašą ir iki 2025 m. užimti 5 % pasaulio rinkos. Šio rezultato siekiama kuriant integruotas ekskavatorių ir ratinių krautuvų platformas, kurias naudos abi įmonės. Abi gamybos įmonės sujungs savo mokslinių tyrimų ir plėtros pastangas, kad padidintų technologinį konkurencingumą, o pardavimų pranašumai bus didinami dėl vienas kitą papildančių mašinų asortimento.

Šviesesnės ateities link

Ateityje bus didinamos naujos investicijos, siekiant užtikrinti naujos kartos verslo veiklą. Planuose – vandenilinių variklių statybų įrangai kūrimas, tolesni įmonių susijungimai ir įsigijimai, glaudesnis pramonės ir universitetų bendradarbiavimas siekiant plėtoti rinkoje pirmaujantį ekspertiškumą automatizavimo ir elektrifikavimo srityse.

„Hyundai Heavy Industries“ grupės pirmininkas Kwon Oh-gap pažadėjo plėtoti statybinės įrangos verslą kaip pagrindinį grupės sektorių, paremtas tolesnėmis investicijomis grupės lygiu.

„HCE“ PRISTATO NAUJUS A SERIJOS RATINIUS EKSKAVATORIUS

„Hyundai Construction Equipment“ pristatė visiškai naują A serijos ratinių ekskavatorių, varomų ES V etapo dyzeliniais varikliais, liniją. Keturiose mašinose, kurių darbinis svoris yra 14–23 tonos, yra mažai teršalų išskiriantys „Cummins“ dyzeliniai varikliai su kombinuota papildomo apdorojimo sistema ir nereikalaujama EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacija), todėl klientams siūlomas didesnis našumas ir mažesnė emisija.

Funkcijos apima:

  • Cummins B4.5 ir B6.7 V etapo reikalavimus atitinkantys varikliai, kuriuose nėra išmetamųjų dujų recirkuliacijos arba nereikalaujama rankinio dyzelino kietųjų dalelių filtro regeneravimo.
  • Apkrovos jutimo hidraulinės sistemos su nuo apkrovos nepriklausomu srauto pasidalijimu, kad būtų lengviau valdyti.
  • Geresnis operatoriaus komfortas su reguliuojama vairo kolonėle, pasirenkama vairasvirte ir važiavimo kontrole.
  • Padidintas saugumas su krypties valdymu ir vairasvirtės cilindro fiksatoriumi, pasirenkamu automatiniu kasimo stabdžiu, LED darbiniais žibintais ir antruoju monitoriumi pasirenkamai radaro sistemai.

Technika kiekvienam darbui

Atnaujinta serija prasideda nuo HW140A, sveriančio 14 900 kg su viengubu ir 15 860 kg su dviejų dalių pagrindine strėle. Šios mašinos važiuoklės ir viršutinės konstrukcijos dalis yra tokia pati kaip HW160A, kurios svoris yra 17 580 kg / 18 390 kg. Kompaktiško spindulio HW170ACR siūlomas tik su dviejų dalių strėle, sveriančia 18 810 kg, o asortimentą papildo HW210A, kurio svoris yra 22 270/23 665 kg.

V pakopos mažos emisijos varikliai

HW140A, HW160A ir HW170ACR varomi 4,5 l Cummins B4.5 dyzeliniu varikliu, pakeičiančiu didesnį 6,7 l variklį ankstesnės kartos mašinose. Naudojant turbokompresorių, šis kompaktiškas variklis turi Flex-Module dviejų kanalų išmetimo sistemą, kurią sudaro dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC), dyzelino kietųjų dalelių filtras (DPF) ir selektyvus katalizinis reduktorius (SCR). Išmetamųjų dujų recirkuliacija (EGR) nereikalaujama, o tai sumažina klientų aptarnavimo išlaidas, o mažesnis variklis taupo degalus nei jo pirmtakas.

Nepaisant sumažėjusio variklio galios, naujosios mašinos turi didesnį našumą, nes HW140A, HW160A ir HW170ACR dabar sukuria 129 kW (173 AG), palyginti su 117 kW (156 AG) ankstesnės kartos HW140. Tai varo mašiną per „Rexroth“ apkrovos jutimo hidraulinę sistemą su nuo apkrovos nepriklausomu srauto valdymu, užtikrinančiu pastovų mašinos veikimo greitį ir geresnį operatoriaus valdymą.

Peteris Seboldas, HCEE gaminių specialistas, komentavo: „Naujas Hyundai ratinių ekskavatorių asortimentas siūlo daugybę funkcijų klientams, dirbantiems infrastruktūros ir civilinės inžinerijos srityse. Atnaujinta strėlės geometrija, kartu su LUDV apkrovos jutimo hidraulika, suteikia Hyundai naujiems ratiniams ekskavatoriams išskirtinius daugiafunkcius ekskavatorius, sklandų valdymą ir būtiną stabilumą maksimaliam našumui pasiekti. „Hyundai“ įsitvirtina vis daugiau rinkos sektorių, įsiklausydama į klientų atsiliepimus ir reaguodama į jų poreikius. A serijos ratiniai ekskavatoriai tęs mūsų plėtrą šiame sudėtingame rinkos sektoriuje. Visi mūsų klientai gali siekti aukštų rezultatų su naujaisiais „Hyundai“ ratiniais ekskavatoriais.

Techninės specifikacijos:

Model: HW140A
Engine: Cummins B4.5
Max Power: 129kW (173hp)
Operating weight (mono/2pc): 14,900/15,860kg
Max. digging depth: 5,120mm
Max. digging reach: 8,310mm
Tail swing radius: 2,150mm
Bucket Breakout Force (ISO): 102kN
Arm Digging Force (ISO): 66.4kN

Model: HW160A
Engine Cummins: B4.5
Max Power: 129kW (173hp)
Operating weight (mono/2pc): 17,580/18,390kg
Max. digging depth: 5,610mm
Max. digging reach: 8,820mm
Tail swing radius: 2,240mm
Bucket Breakout Force (ISO): 114.8kN
Arm Digging Force (ISO): 76.7kN

Model: HW170ACR
Engine Cummins: B4.5
Max Power: 129kW (173hp)
Operating weight (2pc): 18.880kg
Max. digging depth: 5,410mm
Max. digging reach: 8,950mm
Tail swing radius: 2,150mm
Bucket Breakout Force (ISO): 114.8kN
Arm Digging Force (ISO): 76.7kN

Model: HW210A
Engine Cummins: B6.7
Max Power: 145kW (195hp)
Operating weight (mono/2pc): 22,170/23,665kg
Max. digging depth: 6,430mm
Max. digging reach: 9,970mm
Tail swing radius: 2,740mm
Bucket Breakout Force: (ISO) 151kN
Arm Digging Force (ISO): 106.9kN

„Hyundai Construction Equipment Europe“ pristato ratinį krautuvę HL975A CVT

Hyundai HL975A CVT (nuolat kintama pavarų dėžė) yra pirmasis Hyundai frontalinis krautuvas, kuriame vienoje mašinoje sujungiami tradicinės automatinės pavarų dėžės ir hidrostatinės transmisijos pranašumai. Naujasis ratinis krautuvas yra apdovanojimus pelniusių „Hyundai“ A serijos mašinų, atitinkančių Europos V pakopos išmetamųjų teršalų lygius, dalis ir išmeta beveik nulinė emisija.

Į šį naują modelį įdiegta daugybė naujų technologijų, kurios žymiai pagerina degalų efektyvumą, sumažina kenksmingų teršalų kiekį iki minimumo ir užtikrina maksimalią galią ir našumą, reikalingą sunkiam darbui sunkiomis sąlygomis. Klientai taip pat gali tikėtis didesnio našumo, geresnio saugumo, didesnio patogumo ir geresnio darbų laiko valdymo.

H975A CVT techninės specifikacijos:

Engine: Optimized Stage V Cummins X12
Gross Power: 335HP (250kW) at 2,100rpm
Net Power: 331HP (247kW) at 2,100rpm
Max Power: 381HP (284kW) at 1,800rpm
Operating Weight: 26,500 kg (58,425 lb)
Bucket Capacity: 4.6 ~ 5.2 m³

Pagrindinės savybėsNauda klientams
Nauja Cummins variklio platformaAtitinka V etapą ir nekenkia aplinkai
Nauja CVT transmisijaDegalų taupymas, našumas
Modifikuotas salono interjeras ir operatoriaus valdikliaiPatogumas operatoriui: daugiau komforto ir mažiau nuovargio
Nuotolinis durų valdymas (pasirinktinai)Padidintas saugumas
AAVM kamerų sistema (pasirenkama) ir galinio radaro aptikimas (pasirinktinai)Didesnis saugumas ir matomumas
Naujas variklio gaubto dizainasGeresnis matomumas
Struktūrinis ir pavaros tobulinimasPadidėjęs veikimo laikas ir produktyvumas

Išskirtinė galia iš naujo kompaktiško Hyundai HX85A midi ekskavatoriaus

HX85A – tai „Hyundai“ vidutinio dydžio ekskavatorių asortimento išplėtimas, atsižvelgiant į „Hyundai“ klientų pageidavimus. Šis kompaktiškas 8–9 tonų klasės ekskavatorius turi dviejų dalių strėlę* ir yra ideali mašina darbui miesto aplinkoje. Naująjį HX85A dabar galima įsigyti ir Europoje.

Naujas galinio gaubto dizainą

HX85A galinio gaubto konstrukcija padeda pagerinti mašinos stabilumą ir matomumą iš galo. Kabinos interjeras yra gerai išdėstytas ir joje įdiegta naujausia intuityvi technologija, leidžianti operatoriui visiškai valdyti savo mašiną darbo vietoje. Pažangi technologija sumažina nuovargį per ilgą darbo dieną. Operatoriaus komfortą ir patogumą taip pat garantuoja ergonomiškas interjero dizainas ir puikus matomumas į visas puses.

HX85A siūlo išskirtinę galią

49,9 kW-Yanmar variklis išvysto 66,9 AG, o tai lemia išskirtinį efektyvumą, geresnę degalų ekonomiją ir daug mažesnį variklio triukšmą. Apkrovos jutimo hidraulinė sistema pasižymi puikiu našumu, ypač kai vienu metu atliekami keli mašinos judesiai.

Techninė specifikacija:

Engine: Yanmar 4TNV98C (Stage V)
Net Power: 49.9 kW / 66.9 hp
Operating weight: 9,250 kg (with 2-piece boom)
Max. digging depth: 4,660 mm
Max. digging reach: 7,480 mm
Tail swing radius: 1,600 mm

„Hyundai“ pristato HX300AL: puikus A serijos papildymas

„Hyundai Construction Equipment Europe“ (HCEE) tęsia A serijos pristatymą naudodama HX300AL – 30 tonų Stage V reikalavimus atitinkantį vikšrinį ekskavatorių. Ši nauja mašina idealiai tinka infrastruktūros darbams ir bendroms statyboms. HX300AL yra su daugybe naujų technologijų ir paslaugų, kurios operatoriui siūlo patogų, saugų, efektyvų ir produktyvų darbinį arkliuką.

Pažangios technologijos šiuolaikinei darbo vietai

HX300AL atneša naują erą. Šis 30 tonų sveriantis vikšras turi naują variklio platformą (V etapas), naują hidraulinio srauto reguliavimą, patobulintą operatoriaus valdymą su 2D / 3D mašinos valdymu, naujomis saugos funkcijomis ir pagerintu veikimo laiku bei našumu. Šis vikšrinis ekskavatorius yra pasirengęs palikti svarbų ženklą statybinės įrangos pramonėje.

HX300AL bus įdiegta keletas naujų Hyundai technologijų, įskaitant:

  • EPIC arba elektrinio siurblio nepriklausomas valdymas. Nepriklausomai valdant siurblio reguliavimą, mašina pagerina kuro efektyvumą ir valdymą.
  • Automatinis saugos užraktas apsaugo nuo netyčinio ekskavatoriaus veikimo / paleidimo, o tai pagerina operatoriaus ir darbo vietos saugumą.
  • Ekologinės gairės rodo „neefektyvaus veikimo“ būseną, kad būtų išvengta energijos nuostolių (kuro sąnaudų, hidraulinės galios) dėl netinkamų darbo įpročių, kurie rodomi mašinų skydelyje.
  • MG/MC arba mašinos valdymas. Nurodo darbo būseną ir automatiškai valdo priedą, kad padėtų vairuotojui. MG rodo kaušo antgalio padėtį ir padeda operatoriui, naudodamas padėties nustatymo gaires. MC automatiškai perims gradavimą kaušo antgaliu ir turi automatinį stabdymo valdymą: aukštyn, žemyn, į priekį ir kabinos apsaugą.

Techninė specifikacija:

Engine: Cummins B6.7 (Stage V)
Net Power: 194 kW / 264 hp
Operating weight: 30,200 kg up to 33,670 kg
Machine width / track width: 2,990 mm (NL-version) up to 3,400 mm (L-version and HW-version with 800 mm track shoes)
Max. digging depth: 8,030 mm (mono boom) / 14,740 mm (long reach)
Max. digging reach: 11,420 mm (mono boom) / 18,530 mm (long reach)
Tail swing radius: 3,120 mm
Bucket Breakout Force (ISO): 192,2 kN
Arm Digging Force (ISO): 190,2 kN

HX220AL -naujasis Hyundai A serijos ekskavatorius, keičiantis žaidimo taisykles

Pristatome naują A seriją – HX220AL yra viena iš pirmųjų V etapu paruoštų Hyundai mašinų. Naujas 22 tonas sveriantis vikšrinis ekskavatorius su naujomis technologijomis, puikiu degalų efektyvumu, pažangiais mašinos valdikliais ir padidintu veikimo laiko palaikymu yra tai, ką „Hyundai Construction Equipment Europe“ (HCEE) apibūdina kaip „žaidimo taisyklių keitimą“.

Pažangios technologijos šiuolaikinei darbo vietai

HX220AL pristato naują erą. Šis 22 tonas sveriantis vikšrinis ekskavatorius su nauja variklio platforma (V pakopa), nauju hidraulinio srauto reguliavimu, patobulintu operatoriaus valdymu su 2D/3D mašinų valdymu, naujomis saugos funkcijomis ir geresniu laiko valdymu bei našumu įrangos pramonėje.

HX220AL bus įdiegta keletas naujų Hyundai technologijų, įskaitant:

  • EPFC arba elektrinis teigiamo srauto valdymas. EPFC pagerina degalų naudojimo efektyvumą ir valdymą naudojant srauto mažinimo technologiją ekskavatoriaus operacijoms.
  • Automatinis saugos užraktas apsaugo nuo netyčinio ekskavatoriaus veikimo / paleidimo, o tai padidina saugumą.
  • Ekologinės gairės rodo „neefektyvaus veikimo“ būseną, kad būtų išvengta degalų sąnaudų dėl netinkamų darbo įpročių, kuris rodomas mašinų skydelyje.
  • MG/MC arba mašinos valdymas / mašinos valdymas. Nurodo darbo būseną ir automatiškai valdo priedą, kad padėtų vairuotojui. MG rodo kaušo antgalio padėtį. MC automatiškai valdys gradaciją kaušo antgaliu ir turės automatinį stabdymo valdymą: aukštyn, žemyn, į priekį ir kabinos apsaugą.

Peteris Seboldas, HCEE produktų specialistas, komentuoja: „HX220AL pradeda mūsų naujos A serijos pristatymą – mašinų asortimentą su išmaniosiomis funkcijomis, kurios patenkins mūsų šiuolaikinės visuomenės poreikius išmaniai įrangai, kuri yra tvirta ir produktyvi. Ir tai yra „Hyundai“ stiprybė – tvirti ir negendantys gaminiai.

Techninė specifikacija:

Engine: Cummins B6.7
Net Power: 130 kW / 174 hp
Operating weight: 22,100 kg
Machine width / track width: 2,990 mm / 600 mm
Max. digging depth: 6,730 mm
Max. digging reach: 9,980 mm
Tail swing radius: 2,890 mm
Bucket Breakout Force (ISO): 165 kN
Arm Digging Force (ISO): 116.1 kN

„Hyundai Construction Equipment“ (HCE) kartu su „Hyundai Motors“ kuria „vandenilio kuro ekskavatorius“

  • Vandenilio kuro ekskavatorių kūrimas prasidės 2020 m., o masinio platinimo data numatyta 2023 m.
  • Vandenilio kuro elementai yra labiau suderinami su didele statybine įranga, nes lengviau plečiama nei ličio baterijos.
  • Tikimasi, kad susitarimas suteiks „Hyundai Construction Equipment“ galimybę pirmauti būsimoje vandeniliu varomos įrangos rinkoje ir užsitikrinti geresnes pozicijas kuriant pasaulinį standartą.

Group“, kad sukurtų pirmąją pasaulyje vandeniliu varomą statybinę įrangą. Praėjusį vasarį „Hyundai Construction Equipment“ pasirašė memorandumą dėl bendro vandenilio kuro elementų statybos įrangos kūrimo su „Hyundai Motors“ ir „Hyundai Mobis“ savo Mabuk tyrimų centre Yongin-si mieste, Gyeonggi-do. Kartu šios trys įmonės per ateinančius kelerius metus sieks sukurti vandeniliu varomus šakinius krautuvus ir vidutinės/didelės galios vandeniliu varomus ekskavatorius.

„Hyundai Construction Equipment“ pastaraisiais metais toliau daug dėmesio skyrė ekologiškos statybinės įrangos ir mašinų kūrimui. 2010 m. ji masiškai pagamino pirmąjį ritinio tipo elektrinį ekskavatorių (laidinio tipo įranga, naudojama su prijungtu maitinimo kabeliu), o 2018 m. Korėjoje pirmą kartą sukūrė nedidelį elektrinį ekskavatorių, aprūpintą didelės talpos baterija.

„Hyundai Construction Equipment Europe“ laimėjo „Samoter“ techninių inovacijų apdovanojimą „Vidutinių ratinių krautuvų“ kategorijoje

„Hyundai Construction Equipment Europe“ (HCEE) „Samoter“ techninių inovacijų apdovanojimą „Vidutinių ratinių krautuvų“ kategorijoje gavo už naują ratinį krautuvą HL960A per „Samoter“ inovacijų apdovanojimo ceremoniją, vykusią Veronos viešbutyje Due Torri sausio 23 d.

Įspūdingos naujos kartos ratinių krautuvų funkcijos

Nenuostabu, kad HL960A laimėjo šį labai vertinamą apdovanojimą. Šiuolaikinėje mašinoje gausu aukščiausios klasės funkcijų. Mašina gali pasigirti daugybe pirmaujančių technologinių naujovių, įskaitant didesnį degalų efektyvumą, didesnį saugumą, ilgesnį veikimo laiką ir patobulintą transporto parko valdymą.

Naujosios A serijos gimimas: daugiau nei tiesiog atitikti V etapo reikalavimus

A serija reiškia mašinas, kurios atitinka Europos V pakopos emisijos lygius. „Hyundai“ pastūmėjo produktų kūrimą iki tokio lygio, kuriuo gali išdidžiai teigti, kad ji gerokai viršija rinkos reikalavimus ir savo plačiajai klientų bazei siūlo naują mašinų asortimentą, užtikrinantį maksimalų našumą, padidinantį našumą, pridedant svarbių saugos funkcijų, pagerinanti veikimo laiko valdymą ir mašinų veikimo laikas ir tuo pat metu patogu operatoriams – trumpai tariant: naujos A serijos gimimas!

„Hyundai Construction Equipment Europe“ (HCEE) kasmetinėje prekybos atstovų konferencijoje pristato visiškai naują A serijos mašinų išvaizdą

Šiandien, kasmetinėje statybinės įrangos atstovų konferencijoje Europos būstinėje, HCEE vadovų komanda atskleidė visiškai naują A serijos mašinų išvaizdą. Naujosios V etapo reikalavimus atitinkančios A serijos mašinos, apimančios ratinius krautuvus ir ekskavatorius, dabar pritaikys „šviežią“ naują spalvų derinį, o tradicinę geltoną rankeną ir strėlę pakeis modernus pilkai žalias tonas, kuris yra identiškas važiuoklės spalvai.

Pasiruošę toliau stiprinti „Hyundai Construction Equipment“ prekės ženklą

Naujasis HCEE prekės ženklo dažymas leis klientams lengvai atskirti A serijos mašinas lauke. HCEE teigia, kad dabartinės A serijos spalvų schemos pakeitimas turės didelę įtaką prekės ženklui.
Nauja išvaizda sustiprins prekės ženklo įvaizdį. „Hyundai“ mano, kad nauja pilkai žalia svirties ir strėlės spalva suteiks A serijai labiau atpažįstamą įvaizdį – išskirs mašinas iš konkurentų prekių ženklų, nes „Hyundai“ sustiprins savo buvimą Europos rinkoje.

„HYUNDAI“ logotipo spalva, kaip matoma ant strėlės, taip pat pasikeis ir bus balta ir paryškinta, o tai yra skirta pagerinti prekės ženklo matomumą ir mašinos atpažinimą. Vėlgi, šis pakeitimas išskirs A serijos ekskavatorių arba ratinį krautuvą, veikiantį lauke.

Naujas tamsus svirties ir strėlės atspalvis taip pat užtikrins, kad natūralūs tepalų, nešvarumų ir riebalų spalvos pokyčiai bus mažiau matomi. Kuris puikiai atrodys ir estetiniu požiūriu!

Naujos spalvos bus pritaikytos ir kitoms A serijos mašinoms.